söndag 31 maj 2015

Mors dag på Backagården!


Sydkusten är en klenod som jag älskar! Här går korna och betar, skapar gångstigar på de branta sluttningarna.


Backagården, en idé, en målmedveten strävan. Ett resultat!

En plats fylld av underbara miljöer.

I det vackra vädret sitter vi ute.

Krydd- och blomgårdar frodas.

Kvinnan som jag fick äran att göra till mor njuter en Västerbottenspaj!

Själv äter jag en rostbiffmacka! Dansk modell! D v s - det finns en brödbit längst ner, trot om du vill!

Casilda får sin del av uppmärksamheten.

Här är den fantastiska inneserveringen - i växthuset bland vindruvor, fikon och blommor.

Affären inredd till vissa delar i en gammal ladugård. Jag är i stor beundran över golvet! Vilket arbete!

Omgivningarna - Kåsebergaåsen är underbar!

Jag blir inte mätt på detta!

Lite offside. Halmbocken som stolt önskade God Jul framför ingången står nu lite dold i de bakre regionerna men den kommer igen!
Detta är absolut ett av de bästa ställena på sydkusten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar